dilluns, 24 d’octubre del 2016

El carrer de la riera



El meu carrer és el Passatge Bruch, que està a Premià de Mar a cinc minuts de la platja de la Descàrrega. El meu carrer és un carrer bastant llarg però estret. Al costat hi ha una riera que quan plou s’inunda i va a parar a la platja. Mai ha baixat tant fins el punt que s’inundi el carrer, però sí que quan plou fa una mica de por. També al costat hi tinc el Montserrat que és una escola on abans sempre hi anava caminant des del descampat, per mi era molt fàcil anar-hi perquè estava allà en dos minuts.
 


El descampat que tenim, és un terreny amb un munt de plantes on s’hi vol fer una construcció que encara no sabem, el que sí sabem és que hi ha conills i molts gats que es colen a les cases de desconeguts i comencen a menjar pinso d’altres animals o qualsevol cosa que trobin per allà, i ho sé per experiència.
A part hi ha arbres, escombraries, cases, fanals que il·luminen a la nit i cap mobiliari urbà. No és cap carrer important ni un carrer famós simplement és el meu carrer i el meu preferit.

Mar Llaberia (1r ESO D)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada